23 augusti

Jaha, då vet jag hur putte (andreas) funkar på en hoppbana..
Var banhoppningsträning på sjögestad igår, framridning o framhoppning i ridhuset
där vi aldrig varit förr men det gick kanon, inte tvekan för en sekund!!

Däremot är han jävligt flanig o är överallt mest hela tiden..
Kom på lite halvla galoppsprång och fick lägga två volter,
hade kunnat rida på som en dåre bara för o komma över
men träning är ju till för o just: TRÄNA!! så bättre o finslipa när man har tiden!

Är lite mer självsäker inför 1e sept nu när vi hoppat bana o så
men fortf är det Dressyren som ska slipas på också!

Förra helgen var vi ute, jag o ida.. som vanligt så sviker alla andra i sista stund så vi fick roa oss själva!! :)
Men kul hade vi! som vanligt!
Damn, vad jag kommer sakna henne när hon flyttar till strömsholm!!

suck...

nehepp, dags o hoppa in i duschen, ska ju iväg o jobba snart.... :(
jag dör, jag måste ha ett nytt jobb, jag kvävs!! jag vill inte längre....

usch så gnällig jag är ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0