29

Nu börjar det bli kallt!
Häromnatten när jag åkte hem var det bara 9 grader.. brrr...
Putte börjar stå med täcke inne på nätterna, iaf så länge det inte är något fönster för hålet i boxen!
Det blåser rätt in!!!
Hur bra är det o stå mitt i draget liksom, han kommer ju bli dålig i ryggen...
jaja. jag kanske är lite fjantig, men vad tusan, han är ju min blivande stjärna! :D

Jahapp, idag har man väl sökt typ en miljon jobb till..
Snart borde man ju få något...

Kikade på Affärsjuridik igår.. jösses vilken antagninsstatistik...
18,3 kom reserver in på, glöm den liksom
och 1,3 på HP.. Så jag får öka mitt 0,9 (var faktiskt bara en poäng från 1,0) till ett 1,3 helst mer så ja kommer in :)

Annars är det väl bara en flytt som gäller...

Nehepp, jag jobbar inatt så jag ska väl hoppa in i duschen o laga lite matsäck,
Kanske sova en skvätt också, har inte sovit bra de senaste nätterna...

Många kramar till alla, speciellt min underbara SYSTER!!!!!
jag saknar dig....

Kommentarer
Postat av: Syster

JAG SAKNAR DIG OXÅ!!!! DU ÄR BÄST!! Jag hållar tummar tår och fötter inför debuten i helgen!!

2007-08-30 @ 12:04:48
URL: http://ulle.tigerbeat.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0