31 dec

Nyårsafton
är inte så spec stor fan av den här kvällen
allt ska vara så himla roligt men
det blir nästan aldrig det ändå
men men, man får göra det bästa av situationen

Snart ska vi iaf iväg o laga mat med två vänner
var o handlade igår
Mr. X (haha) trodde det skulle räcka med en korg
pyttsan, ska man fira nyår krävs minsann en vagn
spec iaf man ska ha tre rätters!!

Skulle jobbat idag men
bilen startade inte *host host*
usch, vilken elak människa jag är
men ge mig ett riktigt jobb så lovar jag att
inte skolka någon mer nyårsafton! :p

Om man ska ta en tillbakablick då
julen o allt
bra o relativt lugn jul
jualfton hos mamma med klassisk julmat
juldagen hos pappa med världens godast kalkon!
Fick massa klappar, lite böcker o tröjor o kokböcker o porslin o skor osv
O världens megamuggar att dricka choklad i från syrran
TACK TACK! ( o marshmallows o lyx chokladblandning)
Muggarna är invigda kan jag lova! :)

Sen fick jag en snowboard av Mr. X
Fatta hur paff jag blev....!
Men himla glad :)
så nu har jag inhandlat nya täckbyxor också
Syrran, har ni någon bra backe i närheten!?

Nehepp
smöra in russinfingrarna jag fick efter nyårsbadet o sen
hitta något att ha på mig ikväll
(alltiddet största problemet.....)

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Jajjemänsan , här finns swr massor med backar!!!! När kommer du?? Hoppas nyår blev bra. Vi fixade oxå middag med vänner... tema mexico , där satt vi i färgglada hattar och svepte Tequila.... det var t.om. tequila i desserten.... Dagen efter var jag mindre patsugen.KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2008-01-02 @ 06:18:56
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0