30 januari



Jag är sjuk!! :(
det är inget kul, är snorig, har en gnutta feber och ont i halsen...
plus att ja har en blåsa i munnen också...!
suck....

Aja, det är inget som hindrar från att jag o chosa åker bort till ridhuset och tränar!
Första träningen för i år, pga vissa omständigheter är vi inte riktigt igång
men jag får ta det lite lugnt idag..

Jag o Ida var i sthlm igår, kikade på en häst, vet inte riktigt om det var något jag sökte
men men, jag ska nog dit igen o träna för tränare, kommer ju ändå inte få exakt den häst
som ja söker förrän jag köper en gene, vem vill låna ut en topphäst liksom ;)

Men nu är det iaf bestämt, sju veckor i tranemo blir det!! :)
åhh, jag längtar dit!!
vem vet, man kanske hittar en toppenhäst där?! :)

Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0