9 januari



Jag liksom dras in i drömmarnas land lite då och då. Det är som att en vind - en mild men ändå bestämd vind- för mig bort från verkligheten.
Jag vet ju redan så väl att jag tänker för mycket, har alltid gjort och kommer alltid att göra.
That´s it.
Men jag som inte träskat ner mig så djupt i mina tankar på så länge, jag förstår inte riktigt.

Har ni aldrig haft den där känslan - att ni är så långt ner i era egna tankar och rotar att ni inte längre har full kontroll?

Idag ska jag iaf på massage, en timme OCH EFTER DET ansiktsbehandling 30 min.
Jag ska verkligen njuta till 100% av att bara få vara ledig och ompysslad.

Det är något som gör att jag känner ett hopp och en inre lycka. Och jag vet precis vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0