2007.07.05 - Torsdag

capriccosa

Tänk om hon kunde komma hem snart min lilla pärla!
Hon har stått nere i skåne EN HEL MÅNAD nu... :(
Visserligen har jag nytillskottet Andreas (omdöpt till putte.. haha) hemma
men har ju missat lite tävlingar nu, har int velat åka ut med honom än och nu
är det inga förrän i augusti..

Har fortf inte ringt vet för vacc, Måste ta mig i kragen o göra det imorgon!
Hovslagare däremot, ringer jag fan 24/7 utan resultat...
är ju inte utan att man blir lite nedslagen av alla negativa svar...

Dagen är rätt tråkig:
*ska till stallet och mocka, rida hinns inte med idag
*Ärende på stan kl 14
*jobb 17-22
Kan det bli tråkigare? dessutom regnar det och är grått, är nog därför jag är lite
halvgrinig och negativ idag :P



Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Men äntligen hände det något här på bloggen. Vet du , vi har kalas väder här uppe!!! 30 grader och soooooooool..... Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2007-07-05 @ 13:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0