1 mars

Idag kommer Ida o rider min häst
Skönt eftersom jag känner mig så ledbruten
Känns som jag har en 80 årings kropp

Medarb samtal i em också
får se hur jag ska tackla det där med
skiftledare

Vill ju läsa till djursjukvårdare
men den enda praktikplats jag hittat inför det är nere i skåne
och det känns lååångt....
Kommer säkert upp fler, men ändå

Kanske värt o jobba nåt år som skifits
vi får väl se vad det blir av allting.

Just nu är jag mest inne i balen, har suttit tre timmar idag med bordsplacering osv.
Var lite jobbigt när vi var fem viljor, varav alla ville
sitta vid samma bordlänga och ville ha med sina kompisar, men titt på fan
Det löste sig :)
så nu är alla nästan nöjda till 100%!
Är lite bra o va ordf förande då får man ofta sista ordet ;)
hihi

är lite småsur på hotmails sida för jag kan inte logga in!!!
blir lite grinig på de eftersom jag har ett mail ja ska svara på....!!
men men...

Hepp, kanske skulle hoppa in i duschen innan man
tar johans skruttibangbang o åker inåt staden.

Tjing på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0