14 mars

image14

Ibland har jag lite väl mycket att göra känner jag
men hellre det än att sitta hemma o glo o vara ensam kanske
fast ibland kan ensamheten var skön
ofrivillig ensamhet är hemsk
men att få välja det själv kan vara gudomligt

Har lite små stressmoment hängande över mig
små känslor som ligger där bak och gnager

Men på något sätt lyckas man ju alltid klara sig ur allting levande!
så förhoppningsvis även denna gång ;)

Imorgon ska ja o pullan åka till Ikea
vi (eller.. rättare sagt jag...) ska handla massa småskit
som behövs till lägenheten
har ju presentkort där som ja fick i julas av papsen
dags o använda det nu...

Undrar om min cd spelare ja glömde i tranemo hösten -04
är kvar! vore ju toppen...

Snart bär det av
måste fixa transport
usch, har ju inte ens fixat en tills på lördag
dags o köpa en egen nu

Som socker i filmjölken
det har det inte varit på länge
har varit som müsli
lätt att sila bort
men nu
minsann
sockret har tagit över
det ligger och gnager
för att sedan helt plötsligt
FÖRSVINNA!

det är mycket man inte förstår
och jag tror det är vissa saker man inte kommer kunna förstå
inte ens när man ligger på dödsbädden

men
det är väl
bara att vänta
och se

I don´t like when noting´s going my way

Du tror du är fri, du är lurad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0