29 Mars

hj?rta

har du haft den där känslan
den där känslan av att du inte har kontroll på
vad som händer runt om dig
Att saker händer
Men att du inte kan styra det
HAR DU HAFT DEN KÄNSLAN?


Förr aveckan var syster och sambo här. Det var trevligt. Man får ju inte träffa dom så ofta. Men på onsdagen blev det både lunch  och middag och på torsdagen fräste jag ner i mitt vrålåk och hälsade på hennes hundar.
Fantomen hunden och ulltussen :)

Börjar jobba om 1½ timme.
Har inte någon lust alls!!

Igår skulle vi grilla och dricka öl
blev inget grilla och nästan ingen öl
men det var helt okej, man har ju haft roligare men man ska ju inte klaga på sällskapet iaf.

Skriva högskoleprovet på lördag
måste erkänna att det finns en viss nervositet
jag har ju inte kikat så mycket på demo proven och
de gamla proven som ligger på nätet
lika mycket som ja hade tänkt.
illa

SNART ÅKER JAG TILL TRANEMO!!
då kanske man kan få lite klarhet på det hela
du vet, när man får se det ur ett annat perspektiv


// Mirph

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0