lördag

ibland skulle man kunna tro att
jag är anställd som städtant hemma
fast utan lön då förstås
suck..

idag nöjde jag mig dock med att
röja upp det värsta så jag kunde baka
citronkaka o laga nudlar!

men nu vill inte kakan lossna ur formen
som den ska
ni vet
en sockerkaksform ska man ju bara vända
upponer o VIPS så är kakan på tallriken
men icke!
för eftersom det var en teflon form så
tänkte ju inte jag på att smöra o bröa formen
men men
den smakar ju fortf likadant!!

jag vill ha en laptop
och mobilt bredband
men jag tvivlar på att tomten vill ge mig det
det är ju ganska dyrt.....

nu skriker magen efter citronkaka
bäst att göra den till lags annars
straffar den mig väl på något sätt..
haha

tjong...


Kommentarer
Postat av: Syster

Låter som en bra dag... Jag har suttit i en låda i skogen
, varvat med att ligga under ett camonät......

2007-11-03 @ 17:56:38
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0