lördag

Det snöade igår
idag ligger snön kvar
det är snorhalt ute
och jag har sommardäck tills ikväll
suck..

jobbar både idag och imorgon
visserligen bara 4h så jag överlever nog!

Har ju lovat att lämna klippmaskinen hos Ida
i mantorp men frågan är när fan jag ska
hinna det..
jobbar hela helgen
mån: p-möte på kvällen 17.30 -20.30
tis: måste stanna på skärlunda, har kvällsfodringen
och ska passa på att klippa Putte.
ons: Måste packa o hem till mamma o hämta väska
tors: åker till min kära syster!!

känns som att onsdag verkar passa bäst
men jag har ingen ork......!
suck, varför skulle jag låna klippmaskinen! :)

Nu ska jag get dressed och sedan ska jag åka in till
ikano och
BOKA EN RESA TILL EGYPTEN
eller, inte boka kanske men prata med tanten
på resegrejen om olika alternativ
boka får jag göra när jag o johan pratat igenom det :)


Så, ha det bra i kylan allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Syster

Tjjjjoooohooooo...... Snart kommer du!!! Vi har ingen snö här.... Just nu iaf , men hur det ser ut på Torsdag vet man inte. Gissar på att det kommer vara massor med snö då!!! KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM. Fundera ut om det är något speciellt du vill se!!!!!!

2007-11-10 @ 10:35:11
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0