jag är patetisk

för här sitter jag
för andra gången idag och skriver
mest bara för att jag inte orkar:
städa
diska
dammsuga
vika tvätt

vem gör det liksom?
jag har ett mumintroll som sitter på min axel
och ger mig en käftsmäll var 5e minut
men inte fan hjälper det!

Nu är det  klart
Jag ska till syster i november!
titta sis, jag kan också få arslet ur vagnen!!
men damn, so hard!

Jag har inhandlat ett nytt linne
ett cremefärgat neutralt
även ett par cremefärgade legwarmers
ohh så mysigt
och till sist ett par trevliga ringar som ska
dingla i öronen.

Jag är trött på musiken på min playlist
men jag vet inte vad jag ska ladda hem
är nog inte så hipp som jag tror att jag är
är nog rätt ute om jag tänker efter.....!!
men.. so what?!
jag har en svart fondvägg i mitt vardgasrum
det har inte du!
pilutta dig....!

inte nog med att jag inte är hipp
jag är barnslig också

och på tal om mumintrollet
så har jag aldrig lyssnat på honom
han är så jävla förståndig
så det är tråååkiigt! :)

nehä, om man skulle ta o gå härifrån och
inte återkomma...

.. förrän imorgon!!!





Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Mumintroll kan vara rätt lattjo , tyvärr så hör de inte till världens smartaste skapelser , men lite filosofiska är de

2007-10-11 @ 15:57:46
Postat av: Tha redhead

Hahahah...du är så sjuk:D Men ja tycker om dig iaf:P

2007-10-11 @ 17:47:42
URL: http://scandalgirl83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0