torsdag

Idag är jag ledig
ska träffa Linda och hennes lilla Liam
han föddes 1e okt och jag har inte
sett honom än!

Förra helgen var bra
det var jättekul att få
träffa min ida igen!!
enda tråkiga var väl möjligtvis att
krogen stängde kl 2
och att Ida fick
fortkörningsböter på 2000!
men hon överlever nog :)


Ida och Finskans pojkvän


På måndag börjar jag på Skärlunda
Men innan dess har vi en hopptävling att avverka
vet inte riktigt hur jag ska lösa det för det
verkar som att ingen kan följa med mig och
jag kan inte lasta själv
så då får jag väl rida bort men då  kan jag
bara starta en klass...

på tal om det, borde väl kolla ryttarmeddelandet
för det borde ju vara uppe...

hej då

Kommentarer
Postat av: Syster

Jisses 2000 pix!!!!

2007-10-19 @ 06:58:24
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0