fredag

Cassie  - Is it you
Jättebra, släpptes i USA häromdan och spelades på EAST FM i dagens födelse
igår.

Om en timma kommer Ida, då ska vi in till stan en kortis innan jag
börjar jobba. Problemet är att jag fortf sitter här i stallkläder. Har precis ätit
makaroner och lyssnat på en av mina andra favortilåtar på repeat.

Just nu står jag och hästen i en stor o brant uppförsbacke
det är vid sådana här tillfällen man bara funderar på att sluta
med hästar, få lite mer tid över. För det är bara att inse, häst var
enkelt när det enda man var stressad var de tio engelska glosorna man hade till dagen därpå.
Att jobba såhär jäkla oregelbundna tider, orka ta hand om hästen till 100%varje dag, träna och tävla
och även försöka ha ett socialt liv, hålla lägenheten i hyfsat skick och försöka
laga någon vettig mat så man orkar med allt är faktiskt lite motigt ibland..
Dygnet är för kort....

MEN, av erfarenhet vet jag att om jag bara härdar ut några veckor så lossnar allt och
jag skulle aldrig kunna skicka iväg hästen..
Det mystiska är bara att jag inte ens är sugen på att åka o tävla i mantorp..
jag är inte ens sugen på o åka dit o träna i övermorgon.... :/
Men som sagt, snart lossnar det och då är allt kul igen :)

Idag har jag betalat högskoleprovet så nu kommer jag inte undan!!!

Btw, min kära plast/styv/låtsassyster kom med ett bra förslag när mamma sa att det
hade kommit in en katt genom kattluckan.
"skaffa tass-ID"
visserligen finns det visst någon magnet som är kopplad till halsbandet
på katten så bara hon kan komma in men det där med tass-ID tyckte jag lät bra!

idag blev det bara svammel, mest för att jag är så trött tror jag
stressad också... suck

Fyllt år har jag ju gjort med.
Fick presenter jag ville ha och kände mig riktigt nöjd!
Dags o hänga alla rosor upponer o torka dom snart..

Ha det bra alla ( eller, inte alla, men majoriteten)



Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Jag lovaar att det lossnar. Jag brukar känna på samma sätt , men rätt som det är så släpper det..... Sen tar det stopp sen släpper det.. Och den håller det f*n på så. Just nu har det släppt hos oss!! KRAAAAAAAAAAAAAAAAM

2007-09-14 @ 16:20:53
Postat av: Syster

Ska kolla upp vilka helger fram över som jag är ledig........

2007-09-18 @ 14:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0