tisdag

Måndagen den 22 oktober 2007 börjar jag mitt nya jobb
jag o Putte tar vårt pick o pack o flyttar till skärlunda!
Eller, Putte tar allt sitt pick o pack, jag tar bara med det nödvändigaste
jag ska ju fortfarande bo kvar hos Johan!
Kan ju som tidigare nämnt inte pendla varje dag
men jag uppehåller mig ju hellre hemmai lägenheten
än i rummet på vandrarhemmet...

men jag är såå glad!! :)

pratade med SLU också och jag har visst min behörighet
genom mina småkurser
ska luska fram sidan jag hittade det på
och anmäla dem!! *morr*

borde sätta i mig någon sorts lunch
men mina sirapskakor är såå goda! :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Syster

Sirapskakor?????? Såna kam man skicka om man stoppar dem i en låda

2007-09-26 @ 09:43:42
Postat av: Syster igen

Byyyyy the way ska jag tävla på Söndag , så det vore bra om du höll tummarna då..... Iofs så räknar vi inte med några briljanta resultat då träningen har varit lika med 0 hela sommaren.

2007-09-26 @ 09:45:11
Postat av: Syster

Och ang. sirapskakorna...... Det är lika bäst di skickar ett helt gäng direkt , inte bare en eller två....

2007-09-26 @ 09:46:08
Postat av: Syster Yster

GRATTIS GRATTIS GRATTIS...... DU ÄR SÅ JÄKLA BRA!!!!!!!

2007-10-01 @ 09:07:25
Postat av: Anonym

En hälsning till dig från Eja som hänger på samma forum som jag
Va kul för din syrra... gratta från mig...
01 Okt. 2007 - 10:33
Kommentar av: Ejapeja Besökare Blog

2007-10-01 @ 11:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0