helvete

jag har bränt mig på tummen på plattången.. jävla *PIIIIIIIIIP*
som vanligt går all åt helvete, vi anländer alltid sist
jag är bara så jävla urless på allt
spelar fan ingen roll att jag alltid fixar och trixar o är redo o klar
nee för det är alltid massa skit som sinkar
o hör o häpna, jag är skyldig ca 1 % av gångerna
så 99% av gångerna sitter jag som nu
precis jävla skitförbannad....!!

ska hala i mig en cider och se om det blir bättre
vinet är det ju tamefan ingen idé o korka upp
än

mycket svordomar nu känner jag
är bara så himla besviken
mest på vädret
tror jag

nehepp
ha det så jävla kul ikväll då

Kommentarer
Postat av: A-M

"shilla lite", tror det blir bättre när du besöker systra din.

2008-04-30 @ 19:34:44
Postat av: Syster

Jag står oxå för bara 1% av tidsfördröjningen i vår familj... Ibland tror jag att jag är sambo med Alfons Fucking "ska bara" Åberg!!!!!

2008-04-30 @ 20:50:47
Postat av: A-M

Seså, seså....Lugnare idag??? *stryker lite medhårs på Ulles syster*, såja, såja!

2008-05-01 @ 09:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0