idag har jag lärt mig så mycket

jag vill bara börja med att ge stående ovantioner till personen bakom
http://www.designadinblogg.se

så allihop, istället för att betala en summa pengar
till någon som ska göra er blogg fin åt er
gå in här och kika så kan ni göra den precis lika vacker själv
och utan att slänga ut runt 300 spänn (!) för att någon annan bloggare
ska göra det åt er
får man förresten ta betalt av folk bara sådär?

jag har lärt mig massor idag
tack!

När J bytt däck på tantens bil ska vi väl åka till stan
jag ska till kontoret óch sedan lutar det åt att det
blir en pizza på Adriatic i Åbylund
åhh, vattnas i munnen jag bara tänker på läckerheterna!

och ni, innan ni går
lyssna på den här
jag tycker den är så vacker





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0