måndag

då har man fått restskatt i år igen
men ynka 600 kr jämfört med förra årets
tusenlappar som fick vingar och flög iväg.

nu är andreas nästan såld
bara en veterinärbesiktning också
sen åker han till sitt nya hem i den kungliga huvudstaden.

idag hade jag verkligen vårkänslor
solen sken o fåglarna kvittrade o jaa
det var bara så allmänt jääävla härligt!
sen när jag åkte in till stan så spöregnade
snacka om lokalt oväder, suck...

imorgon är det sista dagen på anmälan
till högskolan
göteborg är givet förstahandsval
men sen då?
jag är jättekluven på om jag ska lägga
norrköping eller jönköping som andrahandsval
jag kommer in på båda så kommer jag inte in i gbg
måste ju andrahandsvalet vara realistiskt

fan vad jag är kluven
och frustrerad



hjälp mig
så jag inte väljer fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0