söndag

bilen är tvättad och sommardäcken sitter på
äntligen
det är inte lätt att få tummen ur röven men det går tydligen!

efter en helg på donken är jag överlycklig
över att få jobba en sväng imorgon fm
på solrosen
på donken luktar man big mac när man kommer hem
man får en sjujävla fotsvett av dojjorna
och av någon lustig anledning känner jag mig som
min mormor i kroppen när jag kommer hem efter
endast fem timmar på platsen gud glömde
åldras jag i förtid?
gud, hemska tanke
rädda mig
någon?

Andreas åkte i fredags
han är inte min längre
jag har gråtit en skvätt
jag kunde inte låta bli
han gick in i transporten för att aldrig komma tillbaka
jävla skit, nu tåras ögonen
IGEN....
jag antar att det här är människans svaghet
våra känslor

men nej, nu är det dags att brottas med sambon
om en plats i badrummet så man kan få borsta tänderna

tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

pappa sa att du sökt till Sundsvall oxå

2008-04-20 @ 22:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0