tisdag

jag har varit och åkt bräda några dagar förra veckan
ramundeberget besökte vi
det var trevligt
jag ramlade bara och slog mig första dagen
sen gick det nästan prickfritt
det allra jobbigaste var den hemska resan dit
tog 7-8 timmar, jag höll på att krevera flera gånger om
men, jag fick se renar på vägen upp!
Några renar blev det ju inte när jag var o hälsade på
lapptossorna i Luleå men den här gången så äntligen....! :)

166135-68
såklat man ska ställa sig och käka snö mitt i vägen, vadå bilarna vill komma fram?
vi var här först!

166135-67
Den här renen lunkade fram i sakta mak och såg rätt from ut faktiskt.

166135-66
VITNOS! skiitsöt är han, skulle kunna ha honom hemma i trägårn!


Vi bodde i en nybyggd jättefräsch stuga
tyvärr var vår säng under all kritik men det fick gå
hade ju bara golvet som alternativ annars, kändes mindre lockande
vi spelade kort, kollade hockey, solade på altanen
besökte funäs och köpte rensalami, smaskens!!
ätit världens dyraste (80 kr) och ÄCKLIGASTE calzone också.

Åk till ramundberget
det är kanon


Idag då, har avslutat min andra dag på solrosen och känner
att än så länge trivs jag väldigt bra, förhoppningsvis fortsätter det på samma linje!
Jag har gått med både inne och utelaget, jag har åkt med i matbilen
och gått med på em larmet. Imorgon jobbar jag kväll, vi får se hur det funkar!

Kommer spekulanter på Andreas idag
Jag är lite kluven
Dessutom är han inte riden så som jag skulle vilja inför en visning
han vilade ju både när jag var utomlands o i fjälen
och veckan emellan som jag var hemma var han ju sparkad och varm i ett ben
blev inte mycket ridning de veckorna o nu ska de komma o kolla, suck..
Har ju bara ridit sen i fredags, så jag får völ hålla tummarna för att han är på bra humör idag
knäppskalle som han är :)

jahapp, en timmes slö framför tv sen bär det av det stallet

oj glömde, LHC vann ju igår, jag satt där ensam i min sketion och klappade i händerna
när HV71 gjorde mål.
Jag ser gärna ett sm guld till HV men
linköpingsbo som jag är så vore det ju inte helt fel med ett guld hit heller.
Ska dom få ett guld är det ju i år de ska skaffa det, nästa säsong är ju i princip hela laget borta
lost and gone och man får börja bygga ett nytt.

njee, trots min HVstöttning i vanliga fall så måst ejag nog erkänna att i år vore det kul med
ett guld till LHC, det är väl inget som säger att man inte får hålla på båda lagen? :)

/ Ems
- även kallad kronkboll


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kronkboll....??? Jag saknar er som f*n... Jag har nog kommit i höstdepp eller nått. Jag har ingen aning om hur jag ska palla med att tävla i DM på Söndag. Funderar skarpt på att bara ligga hemma och glo!!!

Jag började ju grina efter att ha pratat med pappa...... De du!!

2008-04-08 @ 16:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0