torsdag

min lediga dag
jobbet ringde för en timme sen
det skulle pratas med sköterskan så jag
får en delegering så även jag får ge medicin
till de boende. Kan ju vara en fördel.
Hon skulle höra av sig senare om tider och jag tror jag
faktiskt skulle komma in idag, men jag var lite yrvaken när hon
ringde så det gick inte riktigt in.
Vi får se vad hon säger när hon ringer upp sen.
min hjärna fungerar inte på morgonkvisten. punkt.

Berget med disk står ute i köket och skriker
jag förstår den
jag skulle också skrika om jag fick stå i kallt
vatten nersölad i matrester.

men innan jag ska försöka förbarma mig över disken
så ska jag bädda sängen och ta en dusch
den ni
jag är inte så ordentlig annars
bädda sängen är liksom inte min grej
men allt är bättre än att diska

/ Ems
- dammråttorna under söffan överlevde inte dammsugaren




Kommentarer
Postat av: Ulle

Bäddar sällan sängen.... Läste en gång att det var bra att strunta i det.... Då dog alla sängkvalster , och man minskade risken för allergi!!

Och jag är vuxen och gör som jag vill.... När pappa kommer så kommer sängen vara bäddad varje dag!! Allt för att han inte ska få slå ner på något med sina hökögon...

2008-04-10 @ 11:06:06
Postat av: Syster

JAG KOMMER HEM PÅ SÖNDAG!!!!!!

2008-04-11 @ 16:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0