valborg

köttet ligger i marinad
det blir grillspett ikväll
och hemgjord potatissallad
yummie :)

god mat och trevligt sällskap (förhoppningsvis)

syster, om du kunde ha din jävla mobil påslagen och
om ni kunde vara svara hemma eller iaf OM LELLEN KUNDE SVARA
eftersom vi vidarekopplar samtalet dit.. meen neeeej då!! INTE
jag har nåt att berätta för dig..... riiiiing mig.....
(herregud så patetiskt löjligt det känns att konversera
genom blogghelvetet hela tiden, nej syster, nu köper jag snart en bluetoothgrej
och tejpar fast den i örat på dig!! ;) ...)

Kommentarer
Postat av: Syster

Hmmmm..... Bluetoothgrej i örat låter lite obehagligt. Jag har slarvat bort laddaren till min mobil igen!!!!

Vad Lellen har för ursäkt vet jag inte!!!!!! Jag är så attans himla glad för att du kommer hit!!

2008-04-30 @ 17:54:06
Postat av: A-M

Tack för länken, ridbruden där.
Jag bodde i stallet som ung, men sen kom jag på att hästar är farliga djur *veta*

2008-04-30 @ 18:19:45
Postat av: A-M

Äsch, nu hade jag inte ögona med mig. Det var din syster som länkade.

2008-04-30 @ 18:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0