kräftsäsong och blondinbella

krum och Mr P är och hämtar kräftorna de fiskat & kokat
ska nog hugga in i en så fort de kommer hem :)
Vi ska tyvärr inte äta dem förrän om typ två veckor så vi måste frysa dom!! :/

Btw, vi började prata om blondinbellas blogg idag
ang schulmans blogg igår
jag har inte kikat på blondinbellas blogg mer än EN gång förut
men jag var tvungen att göra det igen bara för att se, (ja jag bidrog till att hon fick en till unik besökare, jag känner mig fruktansvärt smutsig)  jag känner lite så att hennes blogg är frukstanvärt tråkig, ytlig, fjantig. Egentligen ska jag inte döma för mycket, för jag skulle mkt väl kunna bete mig sådär om jag fick betalt, det sorgliga är väl att hon är sådär tråkig på riktigt. men något jag tycker är ännu mer fjantigt är hennes pojkvän! nu ska han börja blogga som sitt ännu tråkigare liv som "blondinbellas pojkvän". åhh, jag lider med de som sitter och läser det där varje dag, måste vara så intelligensbefriande så det sjunger om det.
Läste någonstans att det var bra att hon fanns, att hon också visade att kvinnor kan! jaha? vadå? att kvinnor kan blogga? suck....
jag orkar inte mer, hoppas de hjärntvättade fjortisarna hon satt klorna i snart vaknar upp ur koman....








nu ska jag ta kladdkakan till soffan och proppa i mig massa kalorier
yummie.......!!!!!!! :)

Kommentarer
Postat av: Syster

Sis , du ska inte läsa skitbloggar , den här är att rekomendera.. http://detvaintejagdetvasossarna.blogg.se/



Och förresten , på tal om kräftor. Jag hade fixat kräftor via pappsen en gång i tiden.. ca 2 kg kräftor var spårlöst borta när vi kom för att hämta den. Den som utpekades som den skyldige var en liten 5 årig snorunge. Du får väl höra med honom hur det egentligen var!!

2008-08-16 @ 01:44:35
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0