ledig

tack syster, för alla böcker, det kommer ta en evighet innan jag kommer plöja igenom dem!! :) jag håller på med Camilla Läckbergs serie nu, hade tänkt o skicka bok nummer ett till dig men den snodde mamma!

var i stallet idag, men placido var halt, så det blev ingen ridning, troligtvis blir det ingen ridning imorgon heller med min otur.

Idag är jag ledig, hoppas på en golfrunda i eftermiddag, tänkte höra med papsen hur det blev med det! :)
var så länge sen nu, måste spela upp snart också. Men när ska jag kunna det? De har bara puckade uppspelstider typ kl 10 och kl 14 två dagar i veckan, lätt för mig när jag oftast går i skolan 8- 17 i norrköping... pfft!

när man talar om trollen, papsen hade ringt,bäst jag ringer upp!!!


over and out...

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag har en som heter Olycksfågeln här , har inte läst den ännu... Ska försöka hinna göra det på semestern. Så har du inte den kan jag skicka den sen.Sen vann Veronica tre golfbollar på lotteri i helgen!!!!

Jag vet , helt galet.. vem vill vinna tre golfbollar lixom.. Jag vann en cykelhjälm och tre diadem. Så vi bytte... Veronica tog diademen och jag bollarna... De kommer på posten!!!!



Krama om papps från mig!!!!!!

2008-08-27 @ 14:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0