LiU

nu är det så, hujeda mig, att jag är student.
På LiTH, På campus Norrköping, i N-sektionen.... mkt att hålla reda på..
ikväll var det lekar, laganda kamrater!!
jag blev säkert klassad som tokig, men jag älskar sånt här, jag är som ett barn! :P



Jaaa, ni skulle se alla faddrar, gräsliga overaller... bläärk.
jag kommer säker iträda (finns det ordet?) en sådan en vacker dag men tanken är avstötande...
:)

Nehepp, sängen kallar, kl 8 imorgon börjar första lektionen!!


o v e r  a n d  o u t . . . . . . . . . .


Kommentarer
Postat av: Syster

JMag är övertygad om att du kommer dra på dig en sån overall!!! Lycka till nu , du kommer klara det galant!

2008-08-13 @ 08:26:01
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0