matematiken tar kål på mig

det är ju inte nån mjukstart heller..!!
Kollade shcemat idag och vi har tuffare skoldagar under Nolle-P än vad vi har veckan direkt efter.. taskit som f-n.
Hade man fått mer än EN sovmorgon under den här tiden hade man nog orkat med lite fler saker. jag struntade i 3Cants festen ikväll.. får se om det blir pubrundan med Nolleuppdrag imorgon istället...!! ;)

I helgen blir det iaf fest-N och gasquesittning.. Jösses vilka namn dom har på allt...!!
Idag fick dessutom alla med nolleskylt en banan av Phadderiet, tur att man hade med sin längst ner i väskan, mellanmål sitter alltid fint i kistan! ;)

Jag trivs kanon än sålänge, synd att det började spöregna igårkväll bara när det var lekdags...!! Hoppas på bättre väder resten av tiden så man slipper simma i sina egna skor!

Nehepp, en powernapp hade suttit fint men risken finns att jag inte vaknar förrän imorgon!!!
såå, jag sysselsätter mig nog med något annat, typ tar en gammaldags cocosboll o slänger mig i soffan!!

kul kväll jag ska ha, när alla andra är på fest.... eller, faktiskt inte ALLA andra... ganska många som inte skulle sluta upp vid samlingen....



STAY FOCUSED ON YOUR DREAMS



strö lite socker på mig


o v e r  a n d  o u t    // E M S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0