Nollesittning imorgon

ja ni, imorgon är det nollesittning och sedan partaj natten lång om jag får bestämma, och det brukar jag få :)
vi får väl se hur länge fötterna orkar med bara! :o
Har varit en trevlig Nolle-p. Tycker dock det har varit lite mkt 8-17 tider om dagarna.
Man blir så jävla trött så man inte orkar med kvällarna!
Men jag käkar ju tillome järntillskott så jag borde inte vara så trött! :)
Idag somnade jag, Emma och Hanna i sofforna utanför studerandeexpeditionen..
Mitt i lunchrusning, ett under att vi kunde sova överhuvudtaget! Men jag hade fina ränder på
kinden efter väskan jag använt som huvudkudde!

Imorgon ska jag ta en tur på stan med kära mor, synd bara att hon inte
är lika exalterad som jag! Okej, trängsel är pain in the ass, men när man springer på
något man vill ha och kommer från stan med fyra - fem påsar, då känns det värt besväret :)

Nehepp, fredagen blir slapp, slapp och åter slapp!!
Ska krypa ner i soffan och njuta av värmen under filten och inte röra min förrän sängen ropar!

over  / Ems



None
saknar
fruktansvärt mkt

tänk om tre år kunde gå lite fortare så jag kunde hitta någon som kan ersätta honom...
för han lämnade ett stort tomrum i mitt hjärta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0