norrköping it is.. .

japp, jag kom inte in i göteborg
liite surt för jag avancerade bara 7 steg på reserv listan med högeskolprovspoängen
och 44 steg på reserv listan på betygintagningen... tänk om man hade haft lite bättre betyg... :/

men men, jag blir kvar här och det har ju sina fördelar
jag får ha kvar jobbet hos pappa, och jobbet på solrosen.
vilket är lika med mer fickpengar!

jag får helt enkelt flytta till göteborg senare i livet, jag är ju rätt ung, eller hur! ;)

så på tisdag har jag upprop, sweeet, ensam i den stora världen av studenter, hjälp!
haha ;)

nu är det bara boendeproblemet som ska lösas här hemma också, vägrar bo kvar i drägghålan, har bott här länge nog och nu har jag ingen häst som jag ska ha perfekt stallplats till så nu är det dags att röra sig inåt centrum.

två dagar kvar på solrosen, eller jaa jag fortsätter ju som timvik, men mitt schema tar slut på fredag.
Helgen ska spenderas med underbaraste IDA i Västerås. jag saknar dig massor, finns ingen bättre än min Ida!!
vi har en förmåga att ha rätt kul ihop ;)
känns som att en shoppingrunda inför hösten ska inplaneras i helgen, jag är i stort behov av nya kläder..
fast det var ingen nyhet, för det är jag alltid......


over and out

Kommentarer
Postat av: Syster

Trist med Gbg...Men lite positivt är det ju att du inte kommer befinna dig så himsklans långt bort för en fika de gånger jag dyker ner i Linkan.

2008-08-06 @ 15:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0