pubrunda

purunda med gyckel & uppdrag
vi började lågt, jävligt lågt
vi blev typ sågade längs fortknölarna kändes det som
men sen, efter första ölen, haha!, då höjde vi oss & prickade in
tia efter tia, tillomed med en guldstjärna i kanten!! ;)

vet ni, matten gick LÄTT idag, hör ni, LÄTT!!
trodde jag aldrig
nästa lektion blir det säkert svårt igen men jag behövde det här
hur kul är det att känna att man står & bankar huvudet i ett berg
redan första dagarna?! nee precis, inte alls kul.

Har fått mitt LiU-kort och ID idag med så det känns som att
nu är det på riktigt det här....

nehe ni, ska man ha kjol osv imorgon på sittningen
ska man nog hoppa in i badrummet och raka av lite hår på benen
det har ju inte direkt prioriterats under regnperioden....!

Sis, jag fick paketet, men jag kan inte hämta det hos mamma förrän någon gång under helgen
jag kan inte tacka för innehållet än så jag tackar bara för omslaget än så länge ;)



o v e r  a n d  o u t // E M S

Kommentarer
Postat av: Syster

Nu har syster bokat in sig på en två veckors resa till Bulgarien.... Det var runda sängar på hotellet.. Det känns ärligt lite kinky

2008-08-15 @ 19:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0