trött, så jävla trött

IDA
Följ dig själv, jag finns här, jämt. Jag älskar och stöttar dig...
Det finns ingen bättre vän än du, jag tänker stå bredvid dig både
i vått och torrt (gärna med paraply när det är vått)
LOVELOVELOVELOVELOVE........!!
du.. du vet precis var du har mig och vad jag går för, utnyttja det.
Jag ger dig mer än gärna ett par kicksparkar i arslet om det får
dig att komma rätt......!!! du vet ju det så väl..... :)


bara du behåller livsglädjen i dina ögon är jag nöjd....!!  ;)




jag är sjukt trött. ge mig styrka att klara av matten imorgon. suck. jag vill inte. nej nej nej. men jag måste.
that´s what life is all about.
it sucks.

det är kul nu. mkt, men kul.
mitt nolleband kliar. men det går inte att ta av.
och det måste sitta där. tydligen. annars var det inte giltigt?
tror jag. jag är dålig på att lyssna ibland.
brukar vara så att information ges, jag lyssnar med ett öra och
sedan när jag hör ordet som jag hade en fråga om, ja då har mupparna
redan berätta om det. All information borde indelas efter rubriker.
Skrik ut att nu är det info om DETTA, då kanske mer än hälften skulle fastna.
eller så får jag helt enkelt lära mig att fokusera.

Jag blev kvar här, det var inte meningen. Det är bra på fler vis
men det var inte meningen. jag skulle bo i göteborg. den ni.
GÖTEBORG
sug på den ett tag....
bitter? nej
finner sig i situationen?  ja
njee, det här duger väl. men faaan!! man grämer sig ju lite... 3e reserv slutade jag ju som. Det är verkligen att snubbla på mållinjen. japp. tack.


just det. trött var jag ju.
Pendeln går halv åtta.
men jag måste åka innan sju..
vilket betyder att jag måste gå upp strax efter sex.

god natt

o v e r  a n d  o u t // E M S



Kommentarer
Postat av: Ida

jag vet inte vad jag ska skriva, är ju som bekant inte så jättebra på att utrycka mig i text..men emma, jag blev RÖRD! :)Jag älskar dig för att du är världens underbaraste vän som säger vad du tycker och stöttar :)

Världens bästa!!

2008-08-14 @ 15:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0