finanskris ær det ju

som alla vet.. æven hær.. LÆS
ett længre vikariat skulle inte sitta helt fel
Tyværr ær min leder på barnehagen jag ær på før tillfællet på kurs idag, och hon var ledig igår. Jag som tænkte høra mig før om dom behøvde mig mer, idag ær ju sista dagen, trivs riktigt bra faktiskt så det skulle vara kul att få stanna, men vi får væl se var jag hamnar imorgon..

Vad tror ni om att handla alla julklappar den 23 o 24? Just nu verkar det vara mitt enda alternativ om jag vill handla i Sverige, och det vill jag ju, liiite billigare dær hemma faktiskt :)

Idag har jag haft med mig matlåda till jobbet, ni vet MAT som man æter varm! kændes som att komma till himlen och få varm mat i magen mitt på dagen. Har ju ryckts med av smørgåshysterin hær, lever ju i princip på smørgåsar, billigt o  bra :) Med en del kvællar och IDAG så blir det ordentlig mat. Jag lider visserligen inte alltfør mycket av smørgåshysterin eftersom jag tycker frukosten ær det godaste målet på dagen .. hehe

Nu ni, ær rasten slut, ska se omjag får vara inne och leka med de barnen eller om jag ska gå ut o vara sovvakt. Ær inte jættekul væder, grått och slaskigt.. :/

Over and out bitches ;)



Kommentarer
Postat av: kristin

sicken glädje för matlåda..

här är man glad om man får "färsk" mat.

tentan närmar sig..uuuuj. vill inte! kram

2008-12-09 @ 18:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0