skatteetaten

idioter vill jag kalla dem
jag skrev verkligen övertydliga bokstäver på min ansökan om skattekort, ändå lyckas de skicka ut det till tUllbugata istället för tOllbugata.. idioter.. utskrivet den 8e nov var det också, så jag hade haft det för länge sedan om de inte var så puckade, men nu borde det komma i slutet på veckan eller måndag, tisdag nästa vecka.. jotack, det behövs ju kan jag säga för jag vill ha min lön den 15e! norrmän..!! jees..

yeye, nu har jag iaf pratat med dom.. ledig idag, men imorgon ska jag till samma barnehage som i måndags, de hade ringt och bett specifikt om mig, ohh yeeee! hehe. synd bara att det inte var det stället jag trivdes bäst på.. Vet att det blir lite vikariat lediga där så även fast det inte var det bästa stället kanska jag ska höra mig för om dom vill ha mig.. Det stället jag vill vara på har typ en tjänst på 20% och det är lite lite tyvärr..

nu ni, ska jag trycka i mig en macka eller något annat ätbart. börjar bli lunchdags nu.. Sov lääänge idag.. :)

Kommentarer
Postat av: k

ja lite onödigt med namnbyte.. partiell integration suger röv,fattar aldrig att jag ska använda det.

jo med jocke går det bra :) vi ses rätt mycket o tillbringar helgerna ihop. mycket matlagande och bakande har det blivit :) har också storstädat idag, nu är det riktigt fint i min lägenhet. skönt att få ett eget krypin. ha det finast! kram kraam

2008-12-03 @ 15:55:37
Postat av: Bertil den äldre

Hej

Det verkar väldigt jobbigt där i Oslo är det så att man ständigt skall varar arg och förbannad när man bor ja då låter det inget kul.

Välkommen hem till oss och den mänskliga värmen i Jul.

Ha det

Hälsar Pappa

2008-12-04 @ 13:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0