solen, var ææær duuu??

den har inte visat sig på några dagar nu
idag ær det dessutom plusgrader så den lilla snø som var førsvinner..
kanppt att långkalsongerna behøvs idag
men eftersom jag inte ær någon pingvin så fryser jag
jag ær en liten fryslort, jag erkænner

Førresten, før er nyfikna, det ær HÆR jag jobbar nu
och troligtvis dær jag kommer få ett vikariat efter nyår.
hoppas hoppas

I helgen kollade jag på Wall-E
jag ær verkligen helt såld på den
he`s my man ;)
Jag hann æven med lilla kycklingen
men den slog inte lika høgt...
Førsøkte mig æven på ett OneTreeHill MARATON
men det sket sig big time før dvdn var væl trøtt på mig efter
de andra filmerna så den hængde upp sig stup i kvarten
......


jag længtar hem lite nu
men vet att jag kommer længta tillbaka hit nær
jag varit hemma ett tag
Varfør ær man aldrig nøjd? ;)





Kommentarer
Postat av: Syster

här drunknar vi snart i snö. Så det kommer kännas helkonstigt att fira en grön jul i år

2008-12-15 @ 12:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0