att det ska vara så svårt att få blogga ifred..!

det här är ju en dagbok, typ.
där man skriver av sig
berättar, kritiserar, tänker, ventilerar jaa, you name it!
låt mig ha min bloggtid ifred!!!
tack...

vi var på melodifestivalen i helgen
med expressensnubben, sportresesäljaren(säljarinnan) och bankmannen
en öl på hamlet är ju aldrig fel i trevligt sällskap
eller, jag fick uppdraget att köra hem så jag höll
till godo med min coca cola.
fan, vilka härliga människor de var!!
I like big time!

men för att återgå till melodifestvialen
så måste jag säga att BWO faktiskt var bra
ja, jag tyckte det.
Frida feat. Headline.. njaee, fanns nog någon annan som
kunde fått den platsen.
Jag satt under hela deras framträdande och funderade o funderade
men jag kom inte fram till om han var lite söt eller om han bara var ful.
knepigt dilemma....?!
dagens i-landsproblen no. 1065 eller?

Har inte fått uppdatering från syster men
hoppas det gick bra med smilla i helgen.
och du, jag kom på ännu en anledning till att flytta hemåt...
"NI HAR INTE NÅGON AV DELTÄVLINGARNA I MELODIFESTIVALEN I LULEÅ"
du är medveten om att jag varje gång jag bloggar mycket väl skulle
kunna klämma fram anledning efter anledning till att du BÖR KOMMA HEM SNARAST!!
that´s life, jag tänker peta och påpeka o vara jobbig
och vara mycket värre än en elak rumpböld och ge dig gliringar om hur
dåligt luleå är och hur bra linköping är (eller stad inom 10-20 mils avstånd).
så, säg till när du är redo för reträtt...
du vet var du hittar mig.

nu ska jag gå o slå på någon
för jag får inte blogga ifred.

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Finns en lång resume i min blogg...... det gick både bra och dåligt...
Men vi måste ju få lite tävlingsrutin så vi får väl bjuda på lite underhållning

2008-02-24 @ 20:17:36
Postat av: Syster

Jag var för trött att bli rädd...... Den här tävlingshelgen knäckte mig!!

2008-02-26 @ 17:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0