måndag

ibland påminns man att livet är skört
man borde egentligen leva dag för dag
på sätt och vis kanske jag gör det
fast samtidigt inte
jag har högflygande planer och ambitioner
som ska förverkligas inom en tioårs period från nu
är det fel med den kontrollhysterin?
jag kan visserligen inte peka och säga att "så ska det vara om tio år"
är snarare ett " ungefär sådär ska det vara, eller iaf något liknande, kanske.."
well, vi får väl se vad tiden utvisar

de närmsta planerna är att tävla så mycket som möjligt i vår
första hopptävlingen är den 8e mars
lyckas jag inte kvala till FT då så kanske jag åker in den 9e också och
hoppar en klass till
bra med centrala tävlingar

jag vill inte säga upp kontraktet
hur ska jag då kunna bli elitryttare?
är faktiskt bara YR ett år till sen får man slåss med seniorerna...
Bara en sån sak som att SM för seniorer går i typ 1,50 känns ju långt bort
Fast vi har ju hoppat 1,40 tillsammans på träning så fick han vara kvar skulle nog inte
ett SM om två - tre år vara alltför långt borta med rätt satsning...

jaja, drömma går ju

.. ikväll jobbar jag ett kort pass på tre timmar bara
bättre tre än noll...
har helg torsdag och fredag den här veckan, sen jobbar jag övriga dagar...

har fått en kallelse från arb.förmedlingen
"för fastställande av tjänst"
men jösses, det uppgav jag ju vid inskrivningen!
suck.. egentligen ser jag inte riktigt vitsen till det där
med att vara inskriven men alla säger ju att det är bra o vara
så.. vi fortsätter väl på den linjen....

när jag blir stor ska jag bli lycklig
jag ska bara lista ut vad lycka är för mig

Egentligen står jag stadigt med båda fötterna på jorden
samtidigt som jag egentligen inte ens har en lilltå på jorden..

är det inte lustigt hur en människa kan vara så motsägelsefull?


http://www.youtube.com/watch?v=VmNJJ-QWeSk

även om man inte tycker om takida tycker jag man ska ta och lyssna på den här...
sen att jag är oteknisk och inte kan få den till klickbar länk är en annan sak
man får helt enkelt stå ut med att klistra in den i adressfältet själv....


image41
jag saknar nog den där biten ganska mycket trots allt...



Kommentarer
Postat av: Syster

Jag pratade med pappa igår , blev jätte förvånad. Jag trodde de skulle ha kommit hem i helgen.

2008-02-19 @ 10:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0