söndag kväll

jobbat hela helgen, dock bara dagtid så det har varit helt okej
dessutom stått i vår drive-in fredag - söndag så det har varit rätt skönt
men efter att både i fredags o lördags upprepat frasen
"-Hej och välkommen till McDonalds det går bra att beställa"
XXXXX antal gånger så kände jag mig rätt torr i munnen.... !
gick åt mycket cola zero i helgen kan jag lova!

syster, jag har fortfarande inte fått svar på vad jocke köpte när han
köpte "piff"...? vadå piff? för o piffa till lägenheten? eller är
det bara något mer avancerat som man inte förstår om man inte borr i norrland... :S
haha

imorgon är det intervju, usch
är så nervös....
syster, ( o alla andra som käser) håll tummarna för mig från kl 11 o framåt! :)


nu ska jag snart gå o knyta mig
men först ska jag kanske trotsa
Anna Skipper och ta mig en godisbit!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaa , trotsa Skipper!! men det finns ett jäkligt gott fiskrecept hon kör med!! Piff är fix till hans lilla lägenhet , jag har äl aldrig varit med em en av manligt kön som kan shoppa som han..... Och så mkt onödigt!!!!! :-)

Jag håller tummarna för dig!!!! Promise!!!! Förresten har jag ett projekt på G..... "Save little sister" heter det!!! Det kan ta ett tag..... Men den som väntar på ngt gott... du vet!!! KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2008-02-03 @ 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0