tisdag

kravlade mig minsann upp kl 9 när klockan ringde
kände mig otroligt stolt eftersom pappa skulle ringa på fm
och för en gångs skull skulle jag kunna svara och inte låta nyvaken!
men tji fick jag, han jobbar väl och har inte någon tid över just nu
så där rök sovmorgonen!

o syster, det är ett jobb på servicehus
minimalt i vården, maximalt i matsalen
duger väl...

Jaha, tänkte rada mina utbildningar jag velar mellan då...
(ingen spec ordning, har stora kval med vilket jag i så fall ska sätta som
förstahandsval men som sagt, det är inte dagens problem)

* Affärsjuridk - Linköping (kommer nog inte in...)
* Logistik - Göteborg ( kommer in om jag har tur, ligger precis på gränsen för förra årets mini..)
* Miljö - Lkpg/Gbg (kommer in på båda men GBG låter minst flum, även sam. inriktning där... )
* Agronom inr ekonomi - Uppsala (kommer in, frågan är om jag vill läsa just DETTA i FEM år.... )
- här finns även ett alternativ att bara läsa ekonomi i tre år på SLU men det känns också lite overkligt...

sen har vi
*logitsik i Norrköping...  motivering: JAG TYCKER INTE OM NORRKÖPING! JAG VÄGRAR..nästan..! tyvärr kommer jag in här.. :/
*politices kandidatprogram - Linköping.. (kommer in, men vet knappt vad utbildningen handlar om.. haha!)

logistikprogrammet i gbg hittade jag igår.. så just nu är det det programmet som låter mest lockande
men det var likadant när jag fick hem utlandsstuider katalogen, då var det USA som gällde någon vecka, jag är lite impulsiv! (vill dock fortf åka till USA men det känns liksom inte som att det blir så just nu)
nu har jag satt slutpunkt på att "leta" mer  program... nu få rjag bolla med dem här ett tag och se..

btw, har fått något på handen som är misstänkt likt en vårta
är så fruktanvärt äckligt. Folk med vårtor på händerna ska helt enkelt låta bli
att ta i dörrhandtag och att hälsa på folk!
jag ryser så äckligt är det, har ett megaplåster på handflatan nu så jag ska slippa
se den eller röra vid den! ska köpa något frätande medel sen, försökte bränna bort den igår
lyckades inte...!

usch, det där var ett äckligt ämne, borde kanske undvikit det men kunde inte låta bli
haha....!

I helgen ska vi till gävle
vi ska åka snowboard... :)

Kommentarer
Postat av: Sýster Yster

Göteborg låter väldigt långt bort..... Uppsala är bättre. Eller varför inte Luleå????

2008-02-05 @ 11:56:51
URL: http://hundlya.info
Postat av: Syster

Jag kände mig ungefär som Ronja när jag satt fast. Det enda som saknades var rumpnissarna....

2008-02-06 @ 10:08:17
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0