torsdag

igår blev det hoppning/markarb
idag blev det en lång skrittur, var ute en timme
två minus, skinande sol
perfekt!
blåste lite för mycket men när man kom in i skogen
gick det bättre, tur att man har ett par öronmuffar! :)

så nu är resten av dagen ledig!
eller, står tvätt på att göra listan ikväll men det är långt kvar! ´

alla hjärtans dag var det visst också ja
men vi struntar i det
jag fick en present häromveckan istället
en present jag gått o kikat på men inte hade råd med just nu
så då var X underbar o köpte den åt mig! :)
hade jag fått den idag hade det inte varit lika kul..
blir så krystat om man ska köpa saker till varandra bara för att
det är alla hjärtans liksom..

så..
bojkott hjärtans..

tjing!

Kommentarer
Postat av: Syster

Här hoppar vi oxå över hjärt-dagen.... Trams!!

2008-02-14 @ 11:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0