snabba puckar

skickade en jobbansökan till äldrevården imorse
fick svar i förmiddags att de vill träffa mig
visserligen är det "bara" sommarjobb det gäller
men jag är glad ändå....

Hoppas mest på att TS vill ha mig
för där skulle jag verkligen kunna tänka mig att jobba!

nu är det bara lite mindre än en månad kvar tills
vi ska åka till egypten!!! o efter det är det snön som
gäller, måste ju få styr på snowboarden :D

hepp, ett paket nudlar, lite till tvslöande
ner o hänga den sista tvätten o sen bege sig av till stallet
o huttra lite i kylan! :)

o förresten, syster...
jag försökte få kontakt med lellen på msn
förut men det var ju OOOMÖJLIGT
jag vill att han laddar hem tre låtar o skickar till mig, kan
du se till att han fixar det är du rar;)
följande tre är det :
* Julie - Moments Bliss
*Ryan Cabrera - I will remember you
*Starsky - the one

tack ;)!!

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

I fix I fix..... Du.. Du vet väl att man kan åka bräda här uppe va????

2008-01-23 @ 14:59:54
URL: http://hundlya.info
Postat av: Ullens sambo

Det är OLAGLIGT med fildelning ju

2008-01-23 @ 17:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0