tisdag

fast det känns som söndag!
har tagit en promenad i det grå
bokat om tvättid
aa.. o sen inte så mycket mer
det är ju trots allt söndag i min värld! :)

Putte fick nya skor idag och det var verkligen
välbehövligt! Nästa skoning ska ske
när jag är i fjällen men jag har en så snäll
hovis så han kommer och skor utan att jag
behöver vara där!! :D

Vi såg evan den allsmäktige igår
den var faktiskt inte så dålig som jag trodde
den var rätt underhållande stundtals! :)

Har gett mig in i djungeln på csn.se
jag tror jag börjar fatta lite av det här med
lån o bidrag o allt..
OBS! BÖRJAR fatta...
är långt ifrån för att ha fått klarhet i allt..! haha


JAG VILL ÅKA TILL USA!!! någon som vill följa med? :)
syster kanske?!


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

när åker vi???

2008-01-29 @ 13:36:22
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0