torsdag

ledig idag
X är o tvättar sin bil
jag är hemkommen från stallet
orkar inte tvätta bilen
så gick ut med lite sopor från vårt sopberg istället!
slökikar lite på gilmore girls
samtidigt som jag funderar över vad tusan
vi ska äta idag
det är 25 dagar kvar till lön
och kontot mår inget vidare
var visserligen förberedd på det men ändå....!
snyft!
jag tycker inte om att snåla överdrivet...

ikväll ska vi dock bege oss in mot staden
och kika på hockey
LHC vs. Frölunda
de lyckades ju vinna i tisdags så de kanske vinner
idag också?! men statistiken talar emot...
äh, så länge Hv vinner är jag glad...   LHC bryr jag mig inte så mycket om
bara de går till slutspel så jag får se lite fler matcher me HV här.. :)

nehepp, rota fram en kanelbulle ur frysen samtidigt som jag
ska leta mat.

ha det bra

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Ta med dig pappa på matshopping innan han drar till Tahiland!!

2008-02-02 @ 18:06:00
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0