fredag

har besökt gymmet idag igen, fick en pik av fille att
jag bara tränade en snabbis, men kontrade med att jag skulle
till stallet och får lite träning där också!
jag har dock inte kommit iväg till stallet än eftersom
det började regna och nu måste jag peta i mig lite lunch
och så fastnade jag vid datorn, förstå känslan med en laptop!!! :)

jag har idétorka på matfronten
det är tunnt i kylskåpet och makaroner med piffi har jag levt på
alldeles för länge, blir kanske lite youghurt med havrepuff och källarfranska....!!
suck.. måste ta tag i min matsvacka, min fantasi har gått och gömt sig!!
Måste inhandla nya kokböcker, så jag får igång tankeverksamheten igen.
får bli en pastabok, för det är så smarrigt!

tog en vegetarisk pastarätt igår när jag
lunchade med josse, riktigt god faktiskt. tycker magnolia är den bästa av lunchrestaurangerna
i staden på slätten, har kanongod mat nästan varje dag! :)

over and out kronks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0