hej hopp

2 till erbjudanden om lgh har ramlat in
men det var vanliga tråkiga
så nu har jag intresseanmält på 4 st på bottenplan så man får uteplats också
(alla är i samma hus....:)..)

nee ni, man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken
det är så att jag tror int ejag kommer in.. jag tror jag kommer bli utpetad...!! :(
och så kommer jag få plugga i norrköping
men då vettetusan om jag inte stannar på carema och jobbar ett år till!!
eller om jag sticker iväg på en resa... för till norrköping vill jag inte!!

det är nu det gäller, mellan den 10e och den 15e kommer domen
jag är nervös...
har int evarit nervös på hela sommaren men nu kommer nerverna..
men jag är förberedd på det värsta, det gör inte så mycket om jag inte kommer in i år
visst, det suger ballong vad ska man göra?


nu ska jag iaf gå och städa bland mina skor
det gör mig lugn....

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag kommer hålla tummarna hårt som f*n!!!

2008-07-10 @ 06:07:30
Postat av: Syster

Jag håller tummarna så hårt jag kan.....

2008-07-10 @ 09:20:09
Postat av: syster igen

Oj , jag måste ha varit dödlit trött i morse.... Minns inte att jag skickade eller läste din blogg då öht. Oj , jag behöver nog semester!

2008-07-10 @ 09:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0