Liseberg

Igår åkte jag, Mr P, Pinne, Bea, Krum och Linda till Liseberg
vi började på "start" 8.30 och styrde kosan mot Göteborg
Framåt 11 tiden närmade vi oss nöjesfältet no. 1
Vi började med att köpa åkpassen som inkluderade Gasten
sen började vi med Balder och sedan betade vi av alla karuseller
Mr P vann 2 kg toblerone, jag vann 2 kg toblerone förra året
jaa, jag spelade inte så mkt för att höja hans odds ;)

Bea höll på att få panik på gasten
jag trodde jag skulle dö i uppsvinget
Pinne bara skrattade
Mr P blev dyngsur i flumriden
Krums fötter stank avfall i bilen hem
Linda hade Göteborgsnostalgi så det bara sjöng om det!

Nu är de här allihopa och dricker öl (inte Linda, hon gör nåt annat)
som tur är ska de lomma iväg härifrån strax så jag får se Morden i Midsommer ifred
och lägga mig i sängen skapligt! ;)

MM började ju kl 22 idag så jag lär ju aldrig orka med hela
attans DNgalan, den intresserar mig noll

sup lugnt så hörs vi

/kroonk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0