nostalgitripp

För en herrans massa år satt jag och lyssnade på den här låten på repeat
var en slump att jag sprang på den på på youtube, men texten till dängan sitter
kvar i skallen
det är ju lustigt att man ska minnas så tokiga saker och glömma bort viktiga!

Sitter här i min svett sen i förmiddags sen gymmet blandad med svetten och
stallukten jag drog på mig för en halvtimme sen
jag orkar inte släpa mina tunga timmerstockar till ben in i duschen
jag är helt slut, kommer kännas i kroppen imorgon kan jag lova!!

Nu ska jag mest sitta och lyssna lite på Miss Li - Gotta leave my troubles behind
var på kanonhumör för ett telefonsamtal sedan men
som vanligt så sjunker humöret till fotknölarna för skitsaker........


Ska ställa mig i duschen och inte komma ut förrän jag är skrynklig
så nu vet ni var jag är om ni vill något

Kommentarer
Postat av: Pappa

Stackars Emma så du har det med svett och stall skit långt upp över öronen, Du är så trött at du inte orkar sova, Kanske långvården vooore nåååågot för dig.



Kom igen det är et litet tag till pensioneringen



Ha det bra kramar från Pappa och syster Ullis

2008-07-19 @ 23:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0