torsdag

Idag är jag ledig, tydligen är solen det också för den behagar inte visa sig iaf.
Jag som hade tänkt bättre på brännan en gnutt.

Var hos familjen Tjällmo igår, grattade rödluvan och hade med oss en daimtårta som
försvann snabbare än blixten. Tittade på det nyinköpta huset och konstaterade att det nog kan bli
mycket bra när de fått göra all renovering de tänkt.. :) Världens sötaste lilla kissebebis hade de också
det bara skrek i mitt hjärta "JAG VILL HA" .. även fast jag vet att det inte går.....
men den var så söt jag så jag bara ville äta upp den!!! :)

nehepp, nu ska jag väl sätta mig och studera hemnet och se om det finns några vidare lägenheter i den här staden, risken finns ju nu att man blir kvar här och då kan man faktiskt inte bo kvar i dräggbyn.... ;)

Kommentarer
Postat av: Syster

Ska du köpa lägenhet???

2008-07-31 @ 16:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0