wheey

min enda lediga kväll den här veckan spenderades i min bil
fram och tillbaka till ödeshög för att hämta amazon nr 3.
jättekul, jag hoppar jämfota av lycka, så kul är det! inte.....

Idag gott folk, ska jag först ta en tripp till gymmet nu kl 11 och sen ska jag träffa josse

och ta en fika, det går ju alltid så lång tid emellan det att vi ses, och nu är det dags igen!

(Mina nära och kära har en förmåga att fly slätten och bosätta sig i skogarna i norr!!)

sen tänkte jag faktiskt åka ut till vårdsberg och slå lite på rangen för idag är enda dagen jag

hinner det den här veckan, för hör och häpna, fredag och lördag ska jag tillägna kvällarna i stallet!! :)

Det är en månad sen jag satt på en häst nu, så nu är det dags igen!!


Dagens värsta: Måste tanka bilen, svider i plånboken bara jag tänker på det.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0