onsdag

jag har fått parkeringsböter
i två år harjag stått på förhyrd plats och inte betalat
idag fick jag böter
där fick jag för att jag var ledig och bilen stod hemma
suck

men vad är 400 spänn för kostnad för en parkeringsplats
utslaget på två år?
jag gråter inte, det hade varit dyrare att betalat månadsavgift i två år
men nu står bilen för tillfället på den fria parkeringen
ungefär 100 meter bort
fett jobbigt att gå, eller inte... :)

Ida hade med sig brownies idag
yummie!!
det var trevligt med en liten pratstund
och onyttigheter :)

ska pallra mig till mantorp på fredag
och titta på när hon tävlar
var länge sen jag såg dem tävla nu

lägenheten är äntligen städad by the way
fett skönt
det riktigt skiner här inne

En glass i solen är aldrig fel
ska nog sätta planen i verket


ät en glass du med och känn hur sommaren intar kroppen

byyyee

Kommentarer
Postat av: Tha redhead

haha;D Det var ja som anmälde;P Närå men vilken osis att det hände när vi pratat om det precis:(

2008-06-05 @ 00:20:27
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0