with your strenght, I´m strong

Skulle jobbat till 11
Fick jobba till 13.30
mer cash är alltid fint

sedan åkte jag och hämtade ut min bok som kom med posten idag
Sommardöden - Mons Kallentoft

syster har du läst hans första? Midvinterblod?

När boken blivit hämtad så hämtade jag glassbåtar hemma i frysen
sen åkte jag raka vägen till Björkö
där intog jag en solstol och där har jag suttit tills typ nu

jag är brun igen!

iaf på framsidan, har en snygg nyansskillnad på armen

Jag är ledig imorgon, och på lördag
och vet ni, jaa det vet ni
det ska bli sådär sjukt varmt dessa dagar
jag ska bara steka i solen


Meeen, ja måste kila nu, men vi hörs då!

over and out, you monsters out there



!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0