röd måndag

japp, och största nackdelen med det är att det inte kommer någon Corren på morgonen!
Mina Kalle Anka tidningar har jag ju läst en sisådär 100 gånger... :)

Hade en riktigt trevligt påskafton hos pappa
god mat, kortspel (lite delade meningar angående reglerna) och mycket skratt!
Tyvärr körde jag så inget vin för min del men jag fick med mig en flaska hem istället.. :)

Nu ska jag återgå till att städa lägenheten,
har börjat med att riva ut alla par skor på skohyllan.

Du syster, har du fått mitt paket jag skickade?

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Nope , inget paket här... Kanske kommer efter påsk!!!

2008-03-24 @ 15:34:40
Postat av: Syster

Och vad är god tid innan påsk????

2008-03-25 @ 10:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0